Rihanna - S.O.S

Selasa, 17 November 2015

Tenaga Dalam Al Munajat


Pembangkitan tenaga dalam/jurus telapak bumi,penyaluran tenaga dalam lewat telapak tangan,meditasi/pernafasan,kepekaan spiritual,pemenafaatan prana,pijat prana,pengubatan dengan air putih,transfer energi ketelur ayam kampong,media lidi pengores api,deteksi penyakit (dengan cara dialog,isyarat jempol,ilmu getaran,ayat suci al quran,,pengisian energi,kiriman sinar putih,dengan garam asli),terawangan,bedah metafizik,pengubatan melalui telefon, hipnoteraphy,ilmu pemagaran diri/orang lain,memindahkan hujan,tolak santet,pelet, mengembalikan sihir,pembangkit aura pesona,serap energi alam,putar giling (mengembalikan orang/barang hilang,memisah/menyatukan tali kasih),penyembuhan kerasukan,pengubatan patah tulang,memperlama hubungan kelamin,pintu kerezekian.(TAMBAHAN)ILMU MUSTIKA NURULLAH.

1.Zikir dan taqarub kepada Allah S.W.T
2.Ketenteraman dan kesejukan batin
3.Keselamatan lahir batin mutlak
4..Karisma yang agung,kewibawaan,pengasihan tinggi
5.Kelancaran apapun usaha
6.Memindahkan hujan
7.Mengisi keselamatan zahir/batin mutlak diri sendiri,keluarga atau orang lain bersifat selamanya atas izin Allah,pengisian pengubatan pada air putih 8.Pengubatan bagi segala penyakit/untuk segala hajat

MAHAR RM200


BENTENG QHAIB. (MANZIL BERSANAD)
Barangsiapa beramal dengannya dengan istiqomah dan penuh yakin,insyallah. Dijadikan dirinya dan keluarganya,hartabenda,kampong halaman bahkan jiran-jiran sekitarnya yakni lingkungan 40 buah rumah dari segala marabahaya ,kecurian,kebakaran dll.
MAHAR RM100

SILAT GERAK JIWA SEMPURNA
Silat gerak jiwa sempurna adalah satu perguruan ilmu silat yang mudah dan senang dikuasai oleh setiap orang kerana ia menyerap kedalam tubuh pesilat secara sedar dan spontan menjadi, ianya dipelopori sewaktu dahulu oleh seorang mualim dan ulamak yang terkenal iaitu Almahrum Tuanku Ali Syarif Muhammad atau juga dikenali sebagai gelaran Tuanku Syariff Kedah.ianya menitikberatkan amalan untuk memperolehi kesempurnaan jiwa didalam persoalan keimanan,ketakwaan dan pendekatan diri kepada Allah(Makrifatullah),melalui kaedah amalan kalimah zikir. Perpatah dari tuan guru pernah berpesan,

Silat ini silat amalan Ajarkanlah kepada orang yang taat dan ehsan Orang yang ingin mendekati Tuhan Jangan ianya disalahgunakan,Jangan hendaknya silat ini digelanggangkan Ianya bukan silat untuk pertandingan mencari kemegahan.
Ianya merupakan perlindungan mencapai keredhaan. Silat ini pembuka jalan untuk mencapai kesempurnaan,Jadikana ianya sebagai bekalan untuk persiapan menemui Tuhan Perisai dan amalan di hari kemudian Jiwa Sempurna itulah tujuan,Jiwa Sempurna diredhai Tuhan.

Selain dari ilmu persilatan murid juga akan diberi amalan untuk mengubati sebarang penyakit zahir dan batin dan juga untuk mengurut,murid yang sudah mantap tidak lagi perlu menjalani amalan seperti biasa,cukup dengan memohon didalam hati apa-apa silat yang diingini,insyallah ia akan terus menjadi. silat ini mengajar para muridnya agar menjadi insan bertakwa dan mencapai kesempurnaan iman.

MAHAR TAHAP MURID RM100/TAHAP GURU RM300

Tidak ada komentar:

Posting Komentar