Rihanna - S.O.S

Selasa, 17 November 2015

KAEDAH SEDUT PENYAKIT MENGGUNAKAN DAUN SIREH.

Kaedah rawatan melalui daun sirih yang dialirkan aura tenaga dalam, dan sirih itu  diletakan ditempat sakit. Seperti ditapak kaki untuk penyakit gangguan jin, atau didahi untuk membuang sakit kepala, demam panas, gangguan fikiran dan penyakit-penyakit lainnya.  Sirih tersebut akan melekat ditubuh pesakit dengan sendirinya.

Gambar menunjukan  kanak-kanak yang mengalami demam dan sakit kepala sedang dirawat dengan menggunakan kaedah sireh melekat.
segala bisa penyakit akan disedut keluar dan pesakit akan merasakan getara auranya seperti panas, sejuk,kebas, lenguh,denyutan, rentapan atau rasa kesakitan ngilu.


Sireh melekat selama 2 hari setelah penyakit penat yang dialami semakin berkurangan baru ia jatuh sendirinya.Seorang guru agama yang dirawat Abd. Razak Taib 89 tahun.

Jika pesakit mengalami gangguan sihir yang kuat, pesakit akan rebah ketiduran, dan aura tenaga dalam yang dialirkan akan mengalir keseluruh badan pesakit, .dan setelah habis penyakit disedut sirih tersebut akan terpental keluar dari tubuh pesakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar