Rihanna - S.O.S

Selasa, 17 November 2015

KEILMUAN PERSAUDARAAN JURUS BUGIS MAKASSAR. (HADIR DIRI/JARAK JAUH)

Ia merupakan kaedah olahan aura tenaga dalam yang dikombinasi dengan amalan zikirullah.  Selain untuk perubatan ia juga boleh digunakan sebagai ilmu mempertahankan diri


BELADIRI – Ia boleh terjadi kepada musuh yang berniat jahat, atau orang yang mengamalkan ilmu hitam, malahan orang yang banyak buat kejahatan dan maksiat juga berisiko terbias aura dan kesannya seperti pedih mata, pening dan pitam, terpengsan tiba-tiba, sesak nafas,sakit yang bersangatan macam dihiris atau ditusuk pisau, kepanasan dll. Ilmu ini multifungsi ( Sapu Jagad ) yang menjadikan perisai ampuh hingga musuh yang menyerang secara fizik & ghaib akan mengalami situasi “SENJATA MAKAN TUAN ” pada musuh walaupun serangannya secara terangan atau didalam gelap tersembunyi. Serta untuk keselamatan dan pemusnah musuh.Ilmu ini teraktif secara automatik. Persyaratan utama KESABARAN. Bila pengamal ilmu ini bersabar maka musuh kita akan terkena sendiri perbuatan serta niat jahatnya walaupun musuh itu berilmu atau pun tidak.Bila energi ilmu ini bertindak musuh akan dibalas dengan berbagai efek negatif dari segi zahir dan batin. Ilmu ini berfungsi juga kepada orang yang iri hati, dengki, memfitnah dan suka mengadakan pergaduhan antara sesama insan.Pengamal ilmu ini mestilah mempunyai tahap kesabaran dan iman yang kuat dan teguh kerana dengan mempunyai ilmu ini, pengamal digolongkan sebagai seorang yang merbahaya pada musuhnya yang mampu menghancurkan musuhnya dengan riadah yang senang dan mudah dengan disertai kesabaran dan iman yang teguh.

PENGALAMAN PERIBADI – 1)Anak perempuan saya bersama rombongan 40 murid dan guru pergi keKuala Lumpur sewaktu cuti sekolah, masa itu sedang menular wabak H1N1, ketika pulang cikgu telah menghubungi untuk segera mengambil anak kerana hampir semua pelajar mengalami demam dari jauh dia terpedih kedua-dua matanya, terdetik dihati saya rupanya virus penyakit ini ada kaitan dengan jin juga, dirumah bila ditembak aura kedua-dua jari kakinya bergerak-bergerak bila dipegang ia sakit amat sangat dan segera saya tarik keluar kemudian ia ketiduran (teraktif aura bius) esoknya ia terbangun dalam keadaan sihat seperti tidak ada apa-apa yang berlaku.

2)Satu hari datang 2 orang jurulatih tinju hendak belajar tiba-tiba salah seorang daripada mereka mengalami kepedihan pada matanya dan sukar membuka mata,dan akhirnya memberitahu ia orang asli dan bukan beragama islam dan bilamana ia menceritakan tentang dewa-dewa yang menjadi anutan kepercayaannya dewa gunung, dewa laut, dewa perang serta merta kesakitan dimatanya makin kuat dan akhirnya bergegas pulang. Kejadian yang hampir sama pernah berlaku kepada seorang pemuda menurut kawan-kawannya dia banyak buat perkara-perkara maksiat minum arak, berzina malah daging babi pun dimakannya.

3)Pernah datang satu orang dari Sik, Kedah katanya kerja dihospital tujuan datang belajar, semasa saya tembak aura pengisian ketubuhnya tiba-tiba ia muntah berdarah dan juga bersemburan keluar dari hidungnya, panik juga dalam 5 minit kemudian keadaannya kembali pulih peliknya tiba-tiba dia meminta maaf katanya dia bukan bekerja dihospital tetapi pegawai keselamatan tidak tahu saya apa tujuan sebenar kedatangannya untuk menguji atau ada niat tertentu.

4)kejadian paling getir ialah merawat orang gila mengamuk dengan pedang samurai hampir 3 orang sudah ditetak dan ditikamnya, dirumahnya penuh dengan kasut-kasut perawat-perawat yang datang mengobat dan ramai lari lintang pukang tanpa sempat memakai kasut kerana dikejar dengan pedang samurai, ketika merawatnya datang bunyi macam ribut dan puluhan batu-batu kecil berguguran atas bumbung, tiba-tiba ia bertempik untuk mengambil pedangnya spontan tiba-tiba rebah dan mengaduh kesakitan khabarnya 3 hari dia tidur keletihan selepas itu dia kembali pulih. Di Alor Setar saya merawat seorang pesakit gila yang memakan kaca tingkap dan menikam serpihan kaca ketubuhnya, ketika dia menyerang jurus bius teraktif dia terpengsan dan ketiduran 3hari dan sembuh selepas itu, satu lagi kejadian merawat orang yang gila di Pendang, selama 3 tahun berikat kaki dan tangan ketika merawat datang seekur kelawar mengelilingi diatas kepalanya dan keluar dari rumah, dan selepas itu dia terpengsan tiba-tiba besok hari semua ikatan dibuka dan dia kembali bercakap dan berfikir secara normal.

PENGALAMAN MURID - Masrul yang sedang mengendalikan tong drum yang berisi bahan kimia berbahaya disebuah kilang di Kulim yang tiba-tiba meletup, dan terpecah dua satu mengena pintu besi hingga kemek dan satu lagi mengena tubuh Masrul hingga ia terpelanting, seluruh tubuh dibasahi dengan bahan kimia berbahaya tetapi Masrul terselamat tubuh badannya tidak terjejas dan kejadian tersebut telah terakam dalam cctv hinggakan bos kilangnya datang untuk mempelajari jurus bugis ini.

5)Farhan dari Cheras,Kuala Lumpur diserang perompak dengan parang 3 orang dihadapan terpelanting masuk longkang manakala yang belakang menjerit melolong-lolong kepanasan bila Farhan menoleh kepalanya kelihatan berasap – nota kejadian ini juga ada ketikanya berlaku semasa merawat penyakit gangguan jin kerapkali berasap dikaki atau dikepala.

6)Farid, Pulau Pinang seorang pemain dan penangkap ular telah kematian beberapa ekur ular tedung selar ini kerana ular itu telah terbias jurus bugis.

7)Leman dari Perlis semasa merawat penyakit gangguan jin terdengar 7 letupan kuat dalam rumah yang turut didengari semua orang – nota sememangnya terdapat jurus letup jin dalam jurus bugis

8)Zul staff dari hospital utara tanahair pernah merawat seorang staff yang sukar berjalan selama 4 bulan dihadapan sekumpulan doktor pakar dan penyakitnya sembuh waktu itu juga dan dapat berjalan secara normal ini kerana gangguan jin pada tubuhnya dikeluarkan.

TAHAP PERTENGAHAN RM300/TAHAP TINGGI
RM1500.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar